sent ute

Igår var benen ganska trötta efter söndagens tävling men vädret var fint och med ca 20 minuters varsel så bestämde jag mig för att ( med joggingskor på) besöka måndagsträningen i mountainbike som var förlagd i Ånnaboda. 
Jag hade ju halft lovat Linda att hjälpa tjejgruppen med lite teknik vilket iofs kunde vara bra träning för mig då jag senare denna vecka har två andra instruktörsuppdrag.
För att göra en lång historia kort så hade jag skitkul och jag märkte att jag saknat måndagsträningarna. Fick väl ihop 5-7 km härlig terränglöpning oxå vilket kändes i framsida lår i morse.
 
Ikväll har det stressats. Massor. Klippt gräs, lagt barn, mekat hoj, hjälpt syrran som gjort sin första lvg-krash och pajjat nya hojen. Ska betala räkningar nu och så...
Men man har ju hälsan i behåll iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback