motgångar & långjogg

Ja nu krånglar det. Hittar för tillfället inte bankdosan. Sara har säkert koll på vart den är.
Sen gick pulsklockan sönder i lördags på ett sånt dumt sätt att jag måste byta hela boetten inkl armband.
Sen hinner jag inte med allt just nu känns det som.
Bloggningen är det som får stryka på foten vilket jag tycker är synd.Det är en viktig ventil ut för mig.
 
I lördags fick mina underbara Sense ultra luftas igen. Denna gång ihop med starka lillasyrran som kom på besök. Blev ca 2 mil i bergen och 350 höjdmeter. Kändes faktiskt som mer. Läste just att Killian Jornet sprungit 16 km och 1000 höjdemter på 1h 5 min. Hyffsat bra.
Den fina lördags eftermiddan blev det grill med roliga vänner. 
 
Igår söndag gjorde vi en familjeutflykt till Göljefallet. Det var där vi förlovade oss, Sara och jag
 
 Nora visade styrka och gick ganska mycket i terrängen. Hon visade oxå vilken klätter-apa hon är.
 
Vi behärskade dessutom tekniken att sitta still en stund. Inte illa!
 
 
Sen följde det lite trädgårdsarbete innan jag kände mig mentalt tvungen att träna lite för att må bra. Blev ett tempopass där jag mosade på i 7 km och tog det sedan lugnt i ca 1,5 km. Hade fixat pulsklockan med silvertejp. :-)
Idag är det mest lite hemmapyssel o så. 
Kram på er kära trogna läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback