Utnyttja skatten till max

Så här i efterhand känns det jäkligt rätt att jag inte åkte på hockey igår. Inte med tanke på att det blev förlust för Örebro utan mer att Saras magsmärtor tilltog så pass att det blev en vistelse på USÖ för henne. Hon är kvar även över denna natt så jag sköter Nora och håller ställningarna här hemma med tvätt, matlagning, städ, shopping mm. Sokajade lite med Sara på em att hon och jag har verkligen utnyttjat lanstingen på skattepengar sista månaderna. Sverige är fantastiskt på många sett.
 
Får se om jag orkar med nåt pass ikväll :-)
 
Igår och idag har jag varit i kilsbergen och jobbat. Igår var det underbart och egentligen var det väl lika underbart idag oxå MEN vädrets makter hade blandat ihop vår med vinter för på morgonen hade det ramlat drygt 3 cm snö
 
Stigarna syntes inte lika tydligt idag :-(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback