porr-surf

Borde väl gå o lägga mig men kollar ij en snabbpratande engelsman som jag upptäckte av en slump. Här är först en rescension av den sko jag vill ha sen längre ner en rescension av den sko jag köpte sist.
 
Alltså en sko som får en att springa snabbt!! Vem vill inte ha en sån sko?
 
 
Jag har ju kört några pass i Sense Mantran och jag håller med han i filmen i det mesta han säger om skon men inte när det gäller snörningen. Jag har inte märkt något som klämmer längst fram.
 
Idag blev det ett Tapout som jag skrev igår att jag skulle göra. Det blev Buns & Guns. Kände av träningen ifrån gymet i söndags ganska kraftigt men det funkade väl okej.
 
Imorgon får jag se om det blir träning eller inte. Känns så konstigt nu när man inte cykeltränar för en timmes träning om dagen känns som ingenting. Cykel är verkliegn en sport där tiden flyger iväg.
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback