7stanes!!!!!!!

Klockan har slagit läggdags men måste bara förmedla några saker....
 
# Cykla till jobbet imorse för första gången. 19,2 km och tog 53 min. Rekord!
# Gjort massa fix i trädgården här hemma. Blev snyggt tycker jag.
 
Var det någe mer?? Näe tror inte det va...Eller jo just ja JAG HAR BLIVIT BJUDEN PÅ EN RESA TILL HÖSTEN!!
 Vart då?
Jo hit:
 
Kommer nog att cykla lite där vilket jag knappast får ont av och kan göra ganska bra fortfarande om jag får säga det själv. Sen är det inte enligt läkarnas rekommendationer men det struntar jag nog när jag är där. Tror inte en läkare skulle rekommendera mig att prova inhems öl och whiskey där heller men jag ignorerar det oxå.
 
Tjohooo vilket dag det blev efter det beskedet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback