Onödigt lång långpromenad

I förrgår kändes det ganska kass när jag gick de ca 500 metrarna till det lokala fiket. Inte pga fikat utan kroppen verkade ha fått ett bakslag.
Igår när jag började gå upp emot city kändes det istället riktigt bra. Kunde räta på ryggen lite bättre och gick i maklig fart. När jag var som längst hemmifrån (krämaren ungefär) så satte jag mig ner på en kontorsstol och då trodde väl kroppen vi var klara för dagen för det gick sedan ganska snabbt utför. För att orka hem igen fick jag ta en fika på VASA ( åh neeeej vad synd) och där satt jag en stund och fick lite krafter. Så pass att jag svängde in på videobiljarden och hyrde mig 4 st "ola-filmer" som sara skulle ha uttryckt det.
Det blev:
The Avengers,
R.I.P.D,
world war Z
Wolwerine
Har redan betat av de två förstnämnda. De är ren o skär underhållning och bra gjorda. Då jag sett The Avengers förut så noterade jag idag fler detaljer som t.ex när Thor och Loke möts i filmen flyger det förbi en korp jäkligt snabbt. 
Har lite större förväntningar på de två sistnämnda filmerna.
 
Nähe nu kommer snart dagens dejt hit med lunch. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas jag? ;) Blev du orolig att jag glömt bort dig? ;)

Postat av: ola

Japp, var rätt hungrig när jag skrev det där :-)
Tack för bra sällskap.

2014-01-29 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback