kropp 2013 och ny kropp 2014?

Då har min resa mot förhoppniingsvis ny, mer vältränad kropp startat. Tog "före" bilder nyss men blir det ingen skillnad så blir de väl aldrig publicerade här :-)
 
Jag fick ju hela paketet Tapout XT av Sara i julklapp och igår körde jag det första av 13 st skivor. Vad kan jag säga så här långt om Tapout?? Jo att skivorna har ett jäkla tempo i 40-45 min! I gårdagens pass var det 2 st "waterbreaks" där man fick dricka vatten och när jag lagom började dricka var det 8 sekunder kvar av pausen så det är inga långa stopp direkt men det är ju dvd så man kan ju pausa själv om man känner fört.
Har schysst träningsvärk i magen och lite i benen idag och svetten rann här hemma så nästa gång skall jag ha 2 svetthandukar redo från början.
Funderar på om jag skall klämma en skiva till ikväll trots att jag sprang 8 km terräng i förmiddags.
 
 
En bild från i söndags när vi besökte Tekniska kvarnen. Ett ställe som imponerade på oss förstagångsbesökare.
 
Igår summerade många året 2013 och jag känner väl inte riktigt att jag har tid eller lust att göra det. Det första som jag kommer att tänka på är ju det mindre chock som drabbade mig med stoppet i artären. Det har ju varit en resa från april 2013 och kommer förhoppningsvis att avslutas med en operation om ca 3 veckor. Det har hänt mycket annat under året med detta har påverkat mig väldigt mycket psykist och i förlängningen även Sara som lever ihop med mig. Hoppas att 2014 kan bli ett mer normalt Ola-liv.
2013 avslutades iaf med att vi köpte vårt första hus vilket är stort.
 
Vi har nyss kommit hem från goa vänner som vi spenderade nyårsafton hos och nu skall Saris iväg med kompisar. Undra om Nora är sugen på Tapout XT? :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback