1 pass om dagen

Nora har nämnt några gånger "på jobbet" i olika meningar. Vi har skrattat förstås då hon inte har ett jobb. Vi har nu börjat fråga henne lite djupare vad hon jobbar med. Önskar jag kunde ha spelat in gårdagens intervju med henne.
Hon jobbar med "killarna" eller "gubbarna" och hon kör traktor. En traktor med skopa är det och hon kör jord och planterar jordgubbar med traktorn. Det roliga med att hon berättar är att det är så självklart och att hon berättar det från hjärtat.
 
 
Ja någon mirakel-resa med Tapout kommer jag nog inte att göra men jag gillar de två skivor som jag har avverkat så här långt. Igår när jag bloggade så kände jag ett sug efter stående fighting och inte massa styrkeövningar så jag chansade med dvdn Muay Thai och vilket lyckodrag. Precis vad jag behövde igår efter att jag lagt Nora. Nästan bara stående fighting i 35 min. Mycket armbågar, knän och raka slag. Svetten rann förstås och idag stod jag i valet o kvalet om jag skulle köra ännu en film.
Dagens träning
Har haft hand om Nora hela dagen då Sara jobbat och det går ju rätt bra men samtidigt vill man ha ett break så när vi blev komplett familj bad jag om att få sticka ut och jogga. Pannlampa på och det blev venaspåret, lillåspåret + lite på klockarängsleden. Totalt nästan 14 km och 1:20h. Nu är benen tunga efter 4 dagars träning på raken men jag tänker sikta på att köra varjedag tills den 21 januari då jag läggs in för operation. Dagen innan tänker jag ta några EFTER-bilder och se om det hinner ske några förändringar på kroppen på 3 veckor. 
 
Efter min operation så misstänker jag att det blir ca en månad med ingenting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback