tappat i Tapout

Vill egentligen springa varje dag nu men klokheten kommer ikapp mig och säger att då kommer jag att få ont i knän eller fotleder.
Därför brände jag av ett Tapout XT-pass ikväll. Det blev en av mina favoriter Sprawl & Brawl. Nora hängde på lite i början och kämpar fantastiskt när det gäller att stå i plankan :-) Sara både filmade och tog kort men då Nora  bara hade underkläder på sig vill vi inte riktigt lägga upp det här. Men fråga Sara nångång om ni vill se, hon har allt i sin mobil.
Det gick bra till en början men när det gäller magmusklerna så kände jag mig sjukt svag hela resan. Sara skrek några ggr från ett annat rum "tänk på att du har opererat dig" Kloka ord men jag känner inga större begränsningar från op utan mest bara svaghet.
När jag efter passet beklagade mig till en träningskamrat via sms hur svag jag nyss varit fick jag till svar: "har du glömt att du nyss opererat dig?"
Fan är det bara jag som inte längre tänker på att jag opererat mig? :-)
 
Hur som är jag nu sjukt matt i hela kroppen och skall packa lite saker inför vår kommande flytt.
Imorgon blir det löpning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback