saknar träningen

Ännu en dag i hemmets lugna vrå. Igår plöjde jag igenom två filmer. Den första är med och av Clint Eastwood och heter gran torino.
Jag skrattade, reagerade kraftig samt grät till denna. Ruskigt bra gjord. Värd att se.
 
Sen igår kväll började jag kolla på en film som jag sett för en tid sedan men jag var sugen att se den igen, nämligen Besatt (eller exorcismen av Emily Rose). Denna är baserad på en verklig händelse och jag är rätt såld på sånna filmer.
 
Varken denna eller The conjuring som jag såg för ett tag sedan är sånna där klassiska skräckisar som är att det hoppar fram någon med kniv bakom duschdraperiet utan dessa kryper mer under skinnet på en.
 
 
Önskar jag kunde skriva mer om träning. Jag börjar verkliegn bygga upp ett träningssug inombords. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback