Rosslig & rastlös

Blev visst sjuk. Den där svidande känslan i halsen gick åt fel håll men det känns lite som det kvittar. Jag kan ju ändå inte träna och dessutom får jag inte träna. Visst jag skulle kunna köra mig trött på armhävningar och andra styrkeövningar men enligt läkaren/kirurgen skulle jag visst inte stressa. 
Han känner inte mig tydligen.
Nä jag har ingen anledning att stressa utan jag är mer en rastlös själ.
 
Igår när jag hämtade Nora så gick vi en vända på stan. Hade lovat Sara att inte köpa några nya löparskor. Tänkte att jag kunde prova några och sen beställa någonstans utomlands ifrån. Dock hade visst löpex rea.
 
Köpte visst dessa.
Blir att börja säsongen med dessa och sen skall jag nog prova deras Sense Ultra oxå men eftersom jag inte kan provspringa några skor nu är det lika bra att vänta.
 
Varit iväg på möte med föreningens huvudstyrelse ikväll. Gick igenom många tänkvärda saker.
Har mailat lite ikväll och nu efter bloggande får det bli sängen.
Är ju trasig och sjuk. Behöver mer vila än normalt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback