weekend-resa

Hej på er.
4 dagar på nya jobbet är förbi och idag slutar eleverna för vinterlovet. De som orkar och vill (långt ifrån alla) skall bara infinna sig i kyrkan idag. Då uppslutningen varit under all kritik senaste veckan så tror jag inte de behöver brygga särskilt mkt kyrkkaffe idag.
 
Själv har jag ledigt från plugget då jag skall skjutsa iväg Nora till sin farfar för sedan skall jag lura iväg Sara på äventyr. Kan ju inte avslöja här vad och vart vi ska för hon kanske kikar in här senare idag. Vi skall iaf åka iväg till annan ort och njuta av barnfri tid och ha kul. Ladda batterierna inför julstressen.
 
Tränat på ganska bra i veckan för det blir ingen träning nu fre-sön. Körde 2x3 km igår i ca 4:15 fart och det räckte för att mitt högra ben stulle stumna. Inte särskilt roligt. Har återträff med läkarna i januari. Skall diskutera om jag skall operera mig igen eller inte.
 
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback