gym x 2

Var på gymet igår men efter att vi kommit hem alla 3 idag så dröjde det inte länge innan rastlösheten kom krypande och Sara föreslog att jag borde gå till gymet även idag. Tack för det för jag mår 1000ggr bättre när jag får träna. Skillnaden mellan gymbesöken var att idag blev det inga 4or i stakmaskinen för det tog knäcken på mig igår så jag knappt orkade köra nåt med vikterna efteråt. Idag blev det bara vikter och jag chockade kroppen med att både köra tungt och dessutom några nya övningar.
 
 
Kunde ha eldat upp mig själv på jobbet idag men fliströjor brinner inte lika lätt som ryktet säger som tur är. Jag körde vinkelslipen precis som så många ggr förr och kände hur det blev lite varmt på magen. Tittade ner och plastmaterialet i tröjan hade som tur smält och inte börjat brinna. Hade blivit otrevligt att ha smältande plast på överkroppen.
 
Imorgon skall vi till norra delarna av länet och beskära träd. Halvkul att sitta 2 h i bil. Sen skall vi dit på onsdag oxå, och på torsdag.., :-(
 
Det cirkulerar ju mkt roligt på facebook. Här är ett klipp som jag såg idag. Ja på en fikarast förstås :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback