Träningsvärk och "under utredning

Lite stolt över denna parkering och det är inte ens jag som gjort den
Vägg både framför och bakom bilen. Flera personer har gissat på att vi har lyft in bilen men det har vi inte. En trång innergård med väldigt lite utrymme gjorde att detta var den enda plats vi kunde stå på. Arbetskollegan Martin tråcklade in bilen där.
 
Övrigt om arbetsdagen finns inte mycket att tillägga. Fått paket från Bike24 budat dit vi jobbade, klarat alla sockersug, lämnat in ett bakhjul på Norra för rikting, varit hos sjukgymnast och kunnat hämta Nora lite tidigare än vanligt. Älskar henne!
 
Ikväll har jag spenderat nån timme nere i cykelverkstan ihop med en öl och bandit-rock. Snyggat till hojarna inför tjejlägret som kommer till helgen. Sen är det ju träningstävling imorgon kväll oxå.
Cyklingen känns ju bättre o bättre o kanske ska man tävla i svart grupp imorgon. Får se. Sara o jag har ganska ofta dialog om hur våra liv ska fungera ihop när båda vill göra saker hela tiden samtidigt som hon ganska ofta vill ha det oplanerat och lugnt.
Jag hoppas iaf på race imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback