Min 35års present :-)

Under en ganska lång tid har Sara haft nåt på gång inför min födelsedag. Idag när vi hade ett flertal släktingar över på smörgåstårta så tog hon ton och skulle överlämna min present. Det visade sig vara en present från flera släktingar. Jag är inte mycket klokare nu egentligen men jag är spänd och förväntansfull. 
 
Imorgon åker vi som ni ser bort mot okänd ort och jag misstänker att jag kommer att få köra eller åka med i något som går fort. Vet inte om det är motordrivet, på land eller vatten eller i luften men det blir iaf bara Sara o jag som åker iväg och kommer hem på söndag kväll.
SKITGLAD!!!
 
Eftersom vi skulle ha besök idag så städade vi en del igår. Även här måste jag blogga om Sara. Varför ser ni här nedanför.
En klassisk papparazzi-bild.
Sara har stödstrumpor, hotpants, camelback där mobilen ligger och spelar nån radiokanal i hennes öronsnäckor. Det är lite svårt att se men hon har även sina mtb-handskar på sig. Snacka om att ha kontorshänder på sig när man skall skura golv.
 
Idag kollade jag in pulsfilen från träningstävlingen i Kvarntorp. Snittade ca 86% av maxpuls vilket är som väntat men jag har flera tillfällen legat över 95% och var endast 3 slag från maxpuls. DET är det som överraskar för jag upplever absolut inte den ansträngningen. Känns som jag skulle kunna åka mycket fortare om mitt vänstra ben ville fungera lika bra som mitt högra men pulsen säger alltså att det är ansträngade ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback