bortfall. Både ben och blogg

Ja min livsstil har fått sig en törn kan man säga med det här problemet som kanske inte är nerv-relaterat utan cirkulationsrelaterat.
Är så tacksam hur när o nära bryr sig om mig när jag nu fått detta knas som än så länge varken har fått någon dom eller diagnos men det är under utredning iaf.
 
Jobbar med projektet och jag känner en svag stress men samtidigt är sommaren och hösten ganska lång. Ett ledförslag är till 99% klart.
Om jag har lite tur med mig så skall jag få åka iväg några dagar i början av juni till Estland på ett annat projekts kostnad för att få lära mig hur de jobbar med marknadsföring och övrigt arbete med sina cykelleder. När jag kollade upp det eventuella kommande boendet så är det en spa-anläggning med väldigt gammal historia.  Ser fint ut på bilderna iaf
När jag kollade närmare på den imponerande listan med behandlingar så fanns det massor av alternativ. Listan var väldigt lång för ALLT fanns förklarat. Mssage var t.ex uppdelat med lera, klassisk, thai, med olja osv.
Det fanns även små, korta videos inblandat i listan så man skulle få en bättre förklaring.
Här är en video från punkten "Träffa doktorn"
 
:-) Visst blir man sugen på att prata ut om sina diskbråcksproblem med den där damen. 
Eftersom det är ett spa så finns massa olika "må-bra"-upplevelser. De har förutom olika bad, bastu och massager även stavgång och förstås fina möjligheter till att cykla.
Mest sugen blir jag nog på att slappna av i en stol och andas in olika örter. Framförallt efter att ha sett den korta reklamfilmen.
Kan det vara städskrubben som hon sitter i?
 
Nähe nu skall jag ringa några markägare.

Kommentarer
Postat av: Micke

Så jävla tråkigt Ola, men du har ju ett fint spa att se fram emot iallafall! ;-)

2013-05-23 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback