Helvetesbakslag

Igår eftermiddag kände jag mig rätt okej. Gick på stan med Nora och trodde nog att träningen skulle tas upp i helgen igen.
Idag vet jag annorlunda. Förkylning från helvetet och varit hemma med en pigg och ganska jobbig Nora hela dagen. Mitt huvud dunkar och näsan rinner och svider.
Tänk om hon hade varit så här som när hon dansade till Rihanna idag:
 
 
Igår var vi som sagt piggare båda två och när jag ville utforska löplabbet så såg Nora att en leksaksbutik låg mitt emot så vi gick förstås in där sen. Direkt vid ingången stod det små shoppingvagnar och Nora tog en vilket hon aldrig gjort förut men det var så självklart denna gång. Sen shoppade hon som sin mamma
 
Som sagt finns inte mycket att tillägga. Snor, tungt i huvudet och mycket slöande i soffan.
Har till och med köpt chips till fotbollen ikväll. Ja då fattar ni hur sjuk jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback