fettbrännarpass imorgon, kanske + sufferfest oxå

Vilken kväll. Känns som den stegrat ganska ordentligt på några timmar:
Melodifestival: Halvbra
Tacos:          : Riktigt bra o gott
Vuxenmys    : Riktigt bra :-)
Nu har äntligen www.thesufferfest.com släpps sin nya video: Kanon!
 
I väntan på nedladdning så slösurfar jag nu runt lite och hittade ännu en hemmagjord video som nån har gjort till Sabaton.
 
Nähe nerladdningen får väl sköta sig själv och jag hoppas den är klar innan datorn stänger ner sig själv.
Imorgon bitti tänker jag köra ett Micke Flockheart-pass. Distans på fastande mage. Kommer nog att vara på ett strålande humör sen när jag kommer hem :-)
Kanske dubblar jag med den nya sufferfest-filmen på kvällen om jag orkar. Där emellan har jag en superöverraskning till Sara. Hon kan få ha hur stora förvätningar som helst för den är bra. Det tror jag Blender är oxå. (den senaste filmen alltså)
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback