Tack Scar symmetry

Har ätit blodförtunnande i nästan en vecka nu. I det vardagliga livet märks väl ingen skillnad om jag inte skulle skära mig förstås för då sägs det att det inte ska sluta blöda i första taget.
Nu ikväll stressade jag nog det där förträngda blodkärlet maximalt. På gott o ont. Vet ju fortfarande inte om det är mer skadligt eller nyttigt att blåsa på hårt då jag inte träffat kärlkirurg än. Chansade lite idag och körde 1-minuters på testcykeln i klubbstugan. 10 st blev det på blygsamt låga watt-siffror men ändå en bra bit över den nivå jag lyckades kör 2x20 minuter på i vintras. Ja även högre än den nivå jag körde bra 4or på i februari månad. Visst var det jobbigt men jag upplevde inte att mitt väntsra ben stumnade som det skulle ha gjort för några veckor sedan.
 
Efteråt lade jag till ganska tunga marklyft och bicepscurl och skittung bänkpress.
 
Med mig i klubbstugan hade jag en bland-cd som legat länge där. De bästa låtarna på skivan är av sonic syndicate men bästa tycker jag det är att mosa intervaller till Scar symmetry. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback