mtb-guide & bryggerivisning

Jag blir rastlös om jag inte hittar på saker. Gå driva omkring och ha vardagen oplanerad är inte min grej riktigt. Så semester för mig är att hitta på en massa saker som man normalt inte hinner med.
Igår hade vi(mest jag) planerat in en bryggervisning på hantverksbryggeriet (.se) i Västerås.
 
Ett litet bryggeri som förra året bryggde 50tusen liter och i år siktar dom på ca 75tusel liter.
Mats och Sara lyssnar och provsmakar lite...
 
Nora provsmakade yougurt medans hon satt på maltsäckarna :-)
 
Fick lyssna på mycket intressant info om tillverkningen i dryga timmen. 
 
Nu stressar jag lite för vi skall snart åka ut på vättern och bada och dyka lite....
 
Igår kväll var jag mountainbike-guide/ instruktör för ett litet gäng på 4 pers i Kilsbergen. De imponerade från början men det fanns en del tekniker att lära ut. 
Sånna här uppdrag är riktigt roliga och det märks att mtb växer för uppdrag som dessa blir vanligare o vanligare. 
Är du intresserad av lite PT så hör av dig.
 
Nu skall vi snart åka.
Tjing
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback