solskenslöpning

Idag var det bra kallt alltså. Inte så man blev sugen på att distnsköra iaf. Nu stod det inte på schemat iaf för det var tomt för en gångs skull. "Sara utgång" var allt som stod men det var ju först nu på kvällen. Förmiddag och lunch bestod av att se del 2 i Lance Armstrong-soppan och sen gick vi upp på stan. Småbarnsföräldrar och pensionärer är nog först uppe på stan. Vi var garanterat de första som beställde lunch på Rosalis kl 11.
Sen besöktes lite butiker högts sporadiskt för det var väl egentligen inget vi behövde.
 
Strålande sol gjorde att jag ville ut på en joggingrunda och så blev det direkt när vi kom hem. Jag testade stora delar av milbanan som vi ska ha tävlingen på i slutet av februari. Jag menar förstås http://icebugwinterrun.com/ Det blir en ruskigt fin bana. Riktigt god mental medicin var det oxå att få jogga i solens sista timmar.
Benen var allt annat än pigga efter gårdagens mördarintervaller :-) Konstigt nog ser jag ändå fram emot touren som startar nästa helg.
 
Jag ser fram emot starten på lördag men fy fan för etapp 8. Först There is no try som har sjukt många korta intervaller...
 
Sen direkt efter den är det revolver som gäller. Alltså det pass jag körde igår.
Om man vill kan man signa upp sig på en hemsida och betala 60 kr /mån och då ha chansen att vinna massa priser men jag tror jag skiter i det. Dock tänker jag följa touren om jag nu lyckas hålla mig frisk vill säga.
 
Noras sjukdom blev värre idag. Hon är riktigt varm hela tiden och näsan hennes rinner. Hoppas hoppas man klarar sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback