Läger i sommar & motivation/glädje

Ja då var det klart då! Sent igår så anmälde jag mig till följande:
 
 
Blir tuffa dagar i slutet av juni då det skall det springas i svenska jämtlandsfjällen. Närmare bestämt i sylarna som enligt flera skall vara så fint. Detta blir nog ingen dans på rosor så redan imorgon skall jag ta tag i långpassen i löpning.
 
 
Sen har jag fått en boost i min träning. (som om det behövdes) Jag mår fint när jag får träna mycket och suget på att tävla i xc är större än förra året. Ska bli kul att få pressa kroppen i Tidaholm, Borås och Södertälje i år. Blir det något mer så får det bli en bonus. Har ju 3-4 löpartävlingar oxå.
Mötte en kvinnlig arbetskamrat som hastigast i morse och hon sa "vad du verkar lycklig o glad då" och med någon sekunds eftertanke så svarade ja " Ja, jag mår rätt bra nu"
 
Helgens planer ser ut så här:
Lör fm: löpning
lör em: fika
sön fm: distans
sön em: öppen för förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback