Klarade inte av en vilodag ens

Igår var det väl vilodag? Har för mig att jag tänkte vila tis & onsdag. Det sket sig!
 
Hann iväg till gymet i ca 55 min och körde igenom benen & bålen. Ganska rejält på mage o bål faktiskt. Benen fick sig väl en okej omgång och jag känner inte så mycket av det idag som efter första gymbesöket. 
När jag kom hem så möttes jag av en lätt uppgiven Sara. När hon kom hem efter jobbet hade ju jag vabbat Nora hela dagen och det hade väl gått ganska bra. Men ca 5 min efter jag lämnat hemmet för gymet så började kräk-kalaset. Soffan, golvet och lite på Sara.
 
Blev inget mer spya men jag skötte tvätten till nästan kl 00:00 inatt. Att sedan ligga en hel natt ca 15 cm från NOra i dubbelsängen och vara orolig för att få en spya rakt i ansiktet är inte kvalitètssömn kan jag meddela.
 
Vabbar alltså en mycket friskare Nora idag och hoppas verkligen att det blir dagis imorgon. Måste jobba lite ju.
 
Sen är det dags för ett dubbelpass till sufferfest imorgon kväll. Najs. Det var ett tag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback