bilder från gårdagens race.

Kände mig så här allmänt trött igår em. Maxade ju kroppen en kort stund i lördags på maxtestet på testcykeln. Maxade definitivt igår under skidtävlingen med muskler som INTE var tränade för dom rörelserna men det gick ju bra ändå.
Lite allmänt trött alltså.
Sen när jag skulle somna, vilket brukar gå väldigt snabbt, så märktes det på flera sätt att kroppen var sliten o trött. Om jag låg på mage kändes ryggen lite halvond och så gick inte att somna. OM jag låg på ena sidan fick jag NOras fötter i ansiktet och på andra sidan så var jag rädd att hon skulle sparka ner mig från sängen. Dom tar verkligen mycket plats mina tjejer för att vara så små.
Direkt från tidig morgon idag har jag haft muskelkänningar (svag träningsvärk) från nacken o ner till röven. Att skotta tung snö eller sandningsflis har varit oväntat tuffa utmaningar på jobbet idag :-)
 
Stilstudie
 
Tycker väl inte nån av oss ser ut som Emil Jönsson direkt :-)
 
Men när det gäller att plocka fram sitt fighting-face så gör jag det ganska bra...
 
Hade några tankar på att röra på trainern idag men det finns bra chanser att få till ett dyngpass imorgon så jag lugnar mig. Jo jag kan det :-)
 
Vi i Almby IK erbjuder en sportlovsaktivitet imorgon. Terränglöpning och det brukar väl locka ungdomar :-) Får se om det kommer någon som vill testa traillöpning som imorgon blir snowrunning :-) Om det inte kommer någon så har jag med mig spinningkläder för att istället rasta en testcykel. Ska nog leka med en skivstång oxå. Inventera lite cykelkläder och kräva tillbaka min nyckel som jag haft utlånad i en evighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback