utelåst måndag morgon

Stack iväg kl 6 som jag brukar göra oavsett vilket jobb jag skall till. När jag var framme vid biblioteket i stan där mitt kontor ligger 3 våningar upp så var kortläsaren bytt till en ny där man behöver en digital tagg. Jag har ingen sån och har inte nåtts av medelandet att det behövs sånna nu.
Fick vända hem till Nora och Sara och jobbar därför hemmifrån idag. Skall dock upp på stan och få min tagg förhoppningsvis.
Tänkte slänga in lite bilder som ligger i mobilen.
 
På ett fik i stan är EN enda stol märkt med namn. Undra varför? Känns som ett internt skämt.
 
Bild från Stråssa där jag fick jobba högt högt uppe.
 
 
Arbetsrelaterad öl med ett bryggeri med roligt namn. Från Öl & whiskeymässan
 
Sen har jag skrattat gott åt norrmän idag. Denna film har jag säkert lagt upp förut men idag hittade jag en variant från samma norska tv-program
 
Och här är varianten fast med bubbelfotboll
 
Nu väntar mer jobb
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback