motstånd

Igår blev det ett spontant men efterlängtat träningspass i klockhammarsbacken med stavar.
En av mina systrar skall köra öppet spår i vinter men har inga skidor, inga rullskidor eller egentlig träningsbakgrund när det gäller konditionsidrott. Men oavsett så kommer hon att genomföra en klassiker då hon började med Lidingö i höstas så finns det lite envishet i kroppen iaf. Släktdrag??
Vi körde dryga 9km igår med varsin pannlampa, hon lånade  våra gamla powerwalkstavar medans jag körde med mina gamla (jättegamla) skidstavar.
Många pulstoppar blev det och detta funkade ganska bra då flåset ökade extra då armarna jobbade för att köra så här hårt med bara benen funkar ju inte.
 
Nä nu skall jag vara lite social med frugan men jag vill dela med mig av denna video som skänkte mig många skratt i morse. Fick flera bra idèer på vad jag kan hitta på i framtiden.
 
Mindre roligt är det att få bakslag i jobbet. Idag kom ett sånt och jag tar det så tungt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback