husägare!

Här bloggas det inte mycket men shit det händer grejer. Viktigaste och största grejen är förstås att vi numera kan titulera oss husägare. Sara sa igår att: Utbildning och jobb som BMA, barn, volvo och hus innan jag fyllt 23, och så flinade hon stort.
Vårt hus. 116+99 kvadrat, bergvärme, öppen spis med kassett och övrigt jäkligt fräscht.
Vi flyttar dit i mitten av mars.
Efter vi skrev kontraktet igår så kom vi hem, trötta men glada. Det snurrade så mycket i huvet så jag bad om att få smita till gymet en stund. Trots en trött kropp så är träning så underbar medicin för huvudet. 
Hem efter gympasset och dumpade väskan innan det var dags för årets julbord med Trädgårdstjänst. Även detta år blev det en onödigt blöt tillställning men det är ett roligt gäng.
Vaknade upp på soffan kl 08:15 vilket var en skön sovmorgon.
 
Träning i övrigt då?
Jo har fått bra snurr och kört 5-6 pass senaste veckan. 2 på gymet med stakmaskin och ren styrketräning, resten har varit i löparskorna.  Löpningen (eller jogg borde det kallas) har lossnat ganska bra och jag kan köra hyffast långt under 5-fart. Snabbare än så hinner inte blodflödet med och jag stumnar. 
Fick min operatiostid här om dagen. I slutet av januari läggs jag upp på slaktbordet och sen bör jag kunna smyga igång med träning en månad senare enligt läkaren. Samtidigt när detta sker så skall det oxå ske stambyte i huset där vi bor så samtidigt när jag tänkte ligga i soffan och kolla på discovery channel så kommer det att bilas betong och springa hantverkare här. Kul. Jättekul.
 

Kommentarer
Postat av: Henrik

Stort grattis till kåk!

Postat av: ola

Tackar!

2013-12-18 @ 13:39:35
Postat av: Mattebike

Grattis till husköpet ser jätte fint ut!

2013-12-21 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback