upp o ner

Fasen vad mycket cykel det ska vara i mitt liv. För 15 minuter sen kändes det bra. Fick ett mail från en markägare nu är det mindre bra. Ena sekunden strålande på jobbet, den andra sekunden är man sur igen för att folk tror att mtb-sporten skall riva sönder hela naturen och att det kommer vara 200 cyklister där varje dag.
 
Nähe. Måste lägga mig nu oxå. Upp om ca 6 h och mer jobb.
Sen blir det värsta prövningen på länge då jag skall försöka jogga. Har ju gått skit de senaste två ggr pga av min pissiga artär. Ska ju springa Blodomloppet för jobbet.
 
Nu är jag inget mer än en gammal grinig gubbe.
God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Här har du en till grinig, fast grinig gammal kärring :)
Så segt när kropp o knopp inte vill samma.
Lycka till ikväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback