nyckeln till frihet

nyligen hemkommen från måndagsträningen. Kunde egentligen ha släppt det idag för jag var inte uppsatt som ledare men jag gillar att vara där som en i mängden oxå.
Korta intervaller stod på schemat och det är svårt att hitta bra naturliga slingor där man kan köra typ 30/30-liknande intervaller men i våras hittade jag en rundbana med 3 backar och en ganska snabb stig så man får 4 intervaller/varv och sen var det upp till deltagarna att köra 3-5 varv. Det finns varken tid eller motivation hos deltagarna att köra ett set till utan detta brukar vara bra för alla.
Just denna sorts intervaller är nog det som går sämst för mitt ben men överlag tycker jag att jag håller en hyffsad form trots att jag inte kan träna som jag vill.
 
Igår bloggade jag om att jag tappat bort en sak. Idag kan jag avslöja vad det var. Efter vår hemkomst hittade jag inte min nyckelknippa med jobbnycklar till 2 olika jobb, en larmknapp, nycklar till barnvagn, lägenhet, cykelförråd mm. 
Jäklar vad vi letade i väskor och här hemma och idag kollade jag med polisen här i stan men icke!
 
Men så fick jag för mig att kolla i min resväska en tredje gång idag. Och i ett litet, tajt sidofack låg den där knippan. Tjohoo!!
Fan vilken lättnad att hitta den.
 
Nu i helgen gick Rockstad Falun av stapeln och jag saknade det lite grann men det var inte riktigt så många band förutom Sabaton som lockade. Får se om man hamnar där nästa år kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback