after-run & afterwork

Järn-gänget fast utan fotografen som oxå sprang. Sen syns inte vårt inhyrda proffs Peter.
 
Det var riktigt lyxigt att få två välfyllda ICAkassar med bröd, potatissallad, skinka, leverpastej, läsk, bullar och sitta o njuta av efter loppet.
Ett lopp som känns mer o mer i låren tyvärr. Det vägs dock över med att allihopa är sjukt peppade på att springa Å-stadsloppet den 12 oktober. Undra om man kan få alla att jogga milen då?
 
Idag har jag trampat ca 5 mil mtb, pratat med två markägare och av en slump så fyllde den ena år precis idag. Uppskattningsvis nånting mellan 70-75år. Det var inte bara pga jobb som jag cyklade idag.Nä jag har grym beslutsångest över vilken hoj jag skall köra på om två dagar när Bergslagsloppet går. Känner mig ju tekniskt bättre på 26an men när det är stig med mkt tvärställda rötter går ju 29an fram som en pansarvagn. 
 
Lutar nog åt att det blir den. Ska bli kul att köra ett långlopp på stigar som man har hyffsad pejl på.
 
När jag kom hem från cyklingen idag sov både Nora och Sara då de inte är riktigt friska. Då hörde en polare av sig som var öl-sugen vilket är helt normalt en solig fredag eftermiddag. Jag smet snabbt iväg och satte en lapp på dörren vart jag var så de sovande skulle veta. 
Det blev en kul och spontan AW.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback