Nästa träningsrace

Ja nu skall jag ju inte cykla egentligen. Trotsade det lite idag då jag cyklade och rekade lite inför kommade leder idag. Passade på när det var uppehåll och tog den sträckan ute vid Ekers grustag. Och av en slump :-) är det ju där vi skall ha nästa träningstävling oxå.
Den banan blir nog den mest kompletta banan av alla då den kräver både fysik och teknik. Smal, slingarande singeltrack mellan träd, några endurospår där det gäller att sätta däcken rätt samt 2 backar och en slakmota/varv. Varvet mäter 1,65 km så den långa klassen lär väl hinna med 7-9 varv.
Klart man är sugen på att tävla men Sara har ju en seger att försvara och jag är ju numera en mästare på att redigera film :-)
Så här går banan iaf.
Nu skall jag köra lite magövningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback