Film från klubbens första TT

Ja idag fick som sagt Sara tävla medans Nora och jag gick ute i skogen och filmade. Lite oväntat att se Sara köra så jäkla bra då hon har kört ett pass mtb sedan KM i höstas. Hon vann sin klass!
Kul att se kampen mellan Magnus P och Emil G oxå. De pressade varandra ordentligt vilket ses de sista sekundrarna på filmen. Önskar så innerligt att man hade fått vara med och slåss om tredjeplatsen idag men som ni redan vet funkar inte mitt vänstra ben särskilt bra.
 
När vi kom hem efter tävlingen bytte jag snabbt om för att få trampa lite mtb själv. Nästan helt väntat tog det 2-3 minuter innan vänstra benet domnade/pirrade som om det hade fått syra.
Åkte upp till klubbstugan för att testa det varv som det hade tävlats på och det var knappt att jag kunde ta mig runt det för att benet/benen inte vill lyda. E riktigt handikappad när det gäller att cykla i terrängen. 
Körde 1,5 varv på den banan, vilade en stund innan jag rekade inför morgondagens träning.
 
Imorgon är det jag som vidare söker hjälp för min åkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback