dubbla fyror idag.

Ja förmiddagens pass behöver inte beskrivas igen. Lunch på stan innan jag hämtade Nora. Vi åkte direkt förbi mitt ena jobb och hämtade upp de fina stolparna som vi skall ha till måndagsträningen i mtb när tjälen släpper
Åkte till klubbstugan och lämnade dom + lite annat. 
 
Sen shoppade vi lite så Nora blev tyst. :-) Hon tjatade i ca 1 timme om äpple. Sen blev hon nöjd när vi handlade ETT äpple på coop.
Väl hemma så gick tiden fort när Sara kom hem och sen var det dags att besöka Friskis. Inte ofta man är där men sånna här mer intensiva träningsveckor brukar jag ju hamna där.
Körde 4x4 på roddmaskin vilket jag gjorde en del förra vintern och då minns jag att det gick ganska bra. Idag gick det tyngre.
Ja får kanske inte fram så snygga grafer men va fan..
4or på rodd är säkert effektivt men fy fan vad jag fick slita alltså.
 
Nu ska jag slösurfa lite innan jag sover. Godnatt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback