glass!!!!!

Oj oj oj. win win win idag.
 
Hittade en spritflaska på jobbet som hade ca 1/3del kvar i sig, slutade tidigt (inte pga av spriten) för att hämta Nora från dagis då mamma Sara var fast i plugget sen gick vi till glassbaren och sen har jag fått till ett träningspass som kommer att kännas imorgon.
 
Efter alla dessa saker så har jag och Nora nattat oss själva igen. Idag gick det bra men igår kunde det ha hänt en liten olycka. Vi la oss i dubbelsängen och det är väl osäkert vem som somnade först men drygt en timme senare väcker Sara mig och i det halvmörka rummet ser Sara bara Noras ben och rumpa vid sängkanten. Resten av det lilla barnet hängde över kanten och var skitnära att ramla ner :-)
 
Sen har jag uppdaterat lite på kanske världens segaste och dummaste portal. Idrotten online. Blev en liten rusch med cykelcross-saker ikväll och än är jag inte klar.
För att ni ska få slippa se mer på filmen från Kumlacrossen 2011 så bjuckar jag ikväll på en film från 2007. Borde gå att se mig och Bergkvist för jag tror nog vi deltog här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback