Varde Ljus!

Idag på jobbet så råkade vår grävmaskinist gräva av en kabel till den villa som vi jobbade vid. Den gav tydligen bredband, tv och telefon till huset. Blir inge porrsurfande där ikväll då frugan i huset är bortrest och allt :-)
 
Den lilla fadäsen gjorde att jag kom att tänka på att snart är det vinter och då kanske är det jag som sitter och kör sönder skaker (postlådor) igen. Väntar med förskräckelse på att jag skall glida i sidled in i någon parkerad bil och sätta snöbladet i sidan. Vad fan gör man då? Sätter en lapp med " ursäkta lackskadan. Mvh Henrik Öijer"
 
Efter att dpoinghistorien med Lance och en jäkla massa andra cyklister så blir ganska många hängivna cyklister ganska frispråkiga. Två av dem är Andreas Lindèn och Roberto Vacchi. Läs deras bloggar fast nu verkar Andreas ha släppt lite med den här dopingfrågan men skrolla ner lite och läs fantastiska inlägg.
 
Jag själv fick till ett mindre bra löppass igår och idag har jag bara bytt till vinterdäck på bilen som träning. Dock består ju jobbet av en hel del handgrävning och tunga lyft så kalorierna bränns.
Efter jobbet åkte jag till XXL för att köpa en ny magic shine-lampa. Fyndade skoöverdrag och proteinpulver oxå.
 
Nähe
 
Från och med imorgon em så är det Nora & jag som regerar. Sara skall iväg till Linköping för en massa festande och grejer. Ni vet vad det betyder?? Hämtmat, öl och smågodis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback