regn & övertid

Igår checkade jag in på jobbet kl 06:20 och ut från samma ställe kl 19:45. Det var en låååång arbetsdag. Iallafall om man väger in regnvädret som en aspekt. Just nu på firman så är det stressigare än någonsin. Vi har flera jobb på gång som bör vara klara innan vintern är här.
Vi (ja o 2 till) körde över igår för vi hade på känn att det skulle bli nederbörd idag.
Det kändes imorse att man kört på övertid. Dessutom har jag fått ont i en tumme idag. Fy fasiken vad klen man blivit av att köra halvtid på kontorsjobb.
Det som är allra jobbigast med att köra över på jobbet är att jag inte hinner träffa Nora nåt. Det är riktigt jobbigt så idag stressade jag hem.
 
Huvut ville träna igår men kroppen orkade inte. Klokt beslut.
Idag skulle alltings ske: Sara skulle köra karate, tvätt-tid, Trainerpass, maila, betala räkningar mm. Så segar sig internet så jag blir förbannad. Skjöt upp tvätt-tiden några dagar. Fick iaf gosa o leka med Nora några timmar idag, det är guld värt.
Får svänga förbi det andra jobbet imorgon och fixa lite efter att ha jobbat med jobb nr 1 först.
Mkt nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback