vad dålig (men snart frisk) jag är

Jag har inte bloggat på 3 dagar. Fy skäms. Något roligare är det dock att jag mår bättre o bättre och stämmer inte alls in på den bild som Sara skrev om mig på sin blogg. Jo hon har faktiskt uppdaterat sin blogg. Den beskrivningen stämmer iaf inte denna vecka :-)
Jag har suttit några timmar vid datorn nu och mailat, skrivit, pulat och krånglat lite. Lite ordförande saker kan man säga.
Är motiverad till tusen att träna så det gäller att lägga band på sig nu när jag skall smyga igång. Får se om det blir imorgon eller på lördag.
Appropå lördag så skall min lillasyrra springa stockholm marathon. Hon springer mest spontant men har fått denna idè för ca 3-4 veckor sen. Förra veckan brände hon av tre långpass på 26, 20 och 17 km. Inte dåligt. Med hennes inställning och vilja kommer hon att klara av det. Gissar att hon kommer under 4 h med. Jag och farsan skall upp och kolla på loppet och uppleva lite hur det är under stockholm marathon. Kanske folkfest, kanske bara folk.
Nu skall jag gå och krama Sara. Hon är så bra. Det är Nora jag är orolig för :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback