halsont och jobbstart

Jaha fy tusan vad trött jag är i ryggen. Började jobba igår och det blev en rivstart med att handlasta av 4 ton matjord ner på skottkärror som kollegan körde in på en bakgård. Efter det blev det till att lägga färdigt gräs och dom rullarna väger mellan 15-20 kg styck. Gick väl okej igår men idag på morgonen när jag tog första spadtaget så kändes det att ryggen var annat än pigg.
Förutom att jag kom hem fysiskt trött igår så började jag känna en svullen och icke omtyckt käsnla i halsen. Va fan! skall jag inte klara av en arbetsdag utan att blis sjuk? Känslan har varit där hela dagen och den senaste timmen har jag blivit något sämre. Måste lägga mig tidigt ikväll. Naturläkemedel plus whiskey har redan inmundigats.
Igår hade jag en stand-in på måndagsträningen vilket var skönt. Dessutom kunde ju Sara delta utan att vi behövde ha barnvakt. Hon var redigt trött när hon kom hem.
Usch vad trött jag är.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback