Födelsedag: känslorna är all over the place

Oj vart ska jag börja??
Så här ser hemmapappan ut 2012


Jo så här såg det ut när jag gick och städade idag inför fikasällskapet som skulle komma senare.
Lite repetition:
Jag blir bara blödigare med åren. Jag vet att det kanske är svårt att tro :-) men jag har alltid nära till känslorna.
Redan på förmiddagen idag så blev jag lite rörd över hur många som egentligen skrev grattis till mig på fejjan. Jättekul! Sen kan man ju diskutera hur svårt det är på just facebook då det verkligen är serverat när någon fyller år men ändå. Jag blev förvånad, men glad, över hur många som gjorde. Och fortfarande gör i skrivande stund.
Sen var det en person som inte bara skickade iväg ett oväntat grattis utan också så mycket mer text än någon annan idag. Den texten finns där på fejjan om du är nyfiken men jag tog verkligen åt mig av den. Jag kände direkt att jag ville fixa tag i telefonnumret till denna person. Jag ville bara ringa och säga tack.
Folk borde vara bättre på att säga vad de tycker och säga tack från hjärtat.

En helt annan sak som hände på förmiddagen var att jag lite slumpartat hittade denna film på tuben. Den gav mig bokstavligen gåshud. Jag tittade verkligen till på mina egna armar och jag hade gåshud!! Tror man måste veta lite vad en HAKA är för att förstå trycket och inlevelsen. Jag förstår nog bara 1% av det men det imponerar fett på mig.
Ingen träning idag men imorgon skall jag ta upp löpträningen igen efter 2 dagars uppehåll :-) Det är ju race till helgen.
Har nästan blivit glassmobbad idag men samtidigt har jag väl lagt upp för smash genom att besöka glassbaren så flitigt. Bästa bilden idag var nog denna
Sen vill jag avsluta med en bild på Nora och saras farmor. Ålder möte ungdom. Tycker det blev en jättefin bild
EN sak som måste tilläggas:
* Vi bjöd på fruktsallad och två sorters Kesella. (okej lite glass fanns oxå)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är go du Ola! :) Blev överraskad, glad och rörd över att du ringde. Det förgyllde min dag. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback