ensambio & återhämtningspass

Igår kväll smet jag ju hemmifrån för ännu ett ensamt biobesök. Fick äntligen se The avengers. Grym action med flera Marwel-figurer och Hulken hade tillochmed en replik. Det ni! "ynkliga gud" var typ det enda han sa men ändå. Han som alltid skriker och grymtar.
Filmen var bra och nog den hitintills bästa 3D-film jag har sett men då såg jag ju aldrig Avatar i 3D heller.
Jag brukar vara öppen här på bloggen så varför sluta nu?
Igår var det onödigt många invandrare på bio. Japp. Rätt många. De syns, de märks, de hörs. Dock var det typ jag och några tjejer längre bort på min rad som skrattade högst när denna trailer gick innan vår film började.

Gillade hans Ali G-humor så denna kanske man borde gå och se.
Vaknade med stela ben idag efter gårdagens terränglopp. Hade ju varit uppe med Nora hela morgon medans hjärtat sov så den "övertiden" kompade jag ut senare genom att göra lite personer sällskap på Ekersrundan. Fick provköra Johans lilla "träbro" eller vad den nu kan kallas. Hoppas han lägger ner en hel långhelg till och finjusterar den lite. :-)
Detta pass på ca 2 h hade en lagom intensitet för mina ben. De var ordentligt trötta de ggr jag tryckte på genom sand eller upp för backar. Dock mår de bättre nu efter en lugn dag.
Om 4 dagar är vi återigen påväg till Tallin. Denna gång åker vi som familj (inte som hunk & tjock tjej) dessutom har vi med oss 14 släktingar. Ska bli grymt kul. Bjuckar här på en film från förra året med en dansade gravid Sara.

Misstänker att jag även i år kommer att gå uppe på deras välbevarade mur. Är dock sugen på nåt militärhistorisk museum åxå. Får se vad vi hinner med.
Finns en restaurang som gärna får ett besök oxå
Nä he. Läggdags.
Måndagsträning imorgon. Hoppas vi slipper regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback