Trainerfredag med morotskaka

Sitter nu vid datorn och eftersvettas. Något jag hatar. Man varvar ner, strecthar, duschar, tar på sig och sen börjar det.
Dåligt med uppdateringar här va? Mitt fel.
Har precis klivit av en halvbra trainer. Benen var sämre än halvbra. Försökte köra 4or med slitna löparben men efter 2 intervaller sket jag i det och körde 30 sekunders. Bra kanske du tänker men det var meningen att köra 60 sekunders så var det med det.
Annars då? Jo fan vi har det bra all tre och långsamt blir lägenheten finare och finare. Jag och Nora gjorde stan idag när Sara hade plugg-dag. Vi fikade förstås :-)
Brukar ju ha tusen saker i skallen att blogga ut men nu är det ganska tomt. Träffade den gamla proffscyklisten Viktor Folkesson idag. Vi pratade en stund om cykelcity och att han faktiskt äger en mtb. Hoppas han kommer igång o cyklar igen. Han la av för tidigt om du frågar om min åsikt.
Nu är älsklingen klar med kaffe & macka.
trevlig helg på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag åt oxå morotskaka igår :)

Synd att vi inte var hemma idag, hade vart trevligt att ses.

Nu när det börjar bli ljusare i varmare blir jag lite sugen på glass, kanske en dejt på Stortorget snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback