Nora bestämmer min träning

Rockstad Falun i augusti kommer att bli så mäktigt och fett. Vi måste nog lämna Nora hemma för det är så mycket band jag vill se.
Idag kom ännu ett bandsläpp med ett för mig helt okänt band, Eluveitie. Lyssna på det här: Dom använder vevlira, flöjt och säckpipa och i en del låtar använder de det gamla språket Galliska :-)
Kolla in nedanstående video. Häftigt sound verkligen. Oväntat att sångaren drar upp en flöjt och bränner av ett flöjt-solo :-)

Dagens halvdana träning
Jag och en supertrött Nora var på friskis där jag fick lite överkropp gjort. Ca 45 min träning innan hon lackade ur.

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med om att man inte ser så metal ut med säckpipa... Inte ens om den är toppad med en get. Men jag kan definitivt tänka mig att lyssna på dem igen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback