24 timmar senare

Fy faaaaan för feberfrossa. Är övertygad om att tyskarna använde det som tortyrmetoder mot judarna för 70 år sen.

Jag klarade inte mig undan mördarviruset som Nora och Sara hade utan vid midnatt fick jag börja spy. Då var nog Sara klar med sitt men Nora var mitt uppe i sitt kräkandes.  Vi fick byta alla hennes sängkläder och ge henne ett bad nångång runt midnatt och hon älskar ju att bada men såg så där härligt förvånad och nyvaken ut när hon ena sekunden sov och andra kastades ner i ett bad.
Så var det då den där jäkla feberfrossan som slog mig stenhårt på morgonkvisten. Jäklar vad jag skakade när jag klädde på mig ett superunderställ och kröp ner under täcket igen. HATAR DET!!
Det enda som har hänt idag är tvätt av nedspydda kläder samt en långsam promenad till Coop. Jag har inte ätit något ordentligt men skall väl försöka göra det nu.

Kommentarer
Postat av: mamma milla

I morgon mår du som en prins igen...:D se framåt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback