hatar svidande hals

Vaknade med en svidande hals idag. Kanske har det med att jag träffade massa barn i helgen, kanske hänger det ihop med att jag stod utomhus hela dagen och jobbade igår i regnet och sedan gav mig iväg till vuxenträningen och cyklade.
Sånt där vet man aldrig men jag är inte sjuk så jag skall inte måla fan på väggen.
 

12 st tappra dök upp igår iaf och vi tränade omkörningar på stig. Riktigt roligt att se. Jag var mest fikasugen och hade ingen större motivation till att cykla mtb. Kroppen var dessutom ganska trött efter helgens bravader.
Idag har det varit en riktigt bra arbetsdag. Kanske för kontrasten från igår var total. Vi har varit effektiva och allt har flytit på bra.
 
Dock håller denna svidande känsla i halsen ner mitt humör för jag vill inte bli sjuk. Imorgon skall jag ju jogga med en, kanske två, polare. På lördag skall jag tävla en halvmara på asfalt/grusväg. Nästa vecka är Vansbro halvmara.
 
En svidande hals tillsammans med att jag stressar här hemma. Mailande, fixande, barn, träning och sånt där vardagsbestyr. 
Inte bra.
 
Hej hopp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback