vård av mig själv

hemma från jobbet igår och idag. Gör ont när jag sväljer och snyter mig. Pratar mindre än vanligt för det känns oxå i halsen. Att vara anmäld till tävlingar och sen inte kunna genomföra dom pga sjukdom är inget roligt. Har nu hänt mig två ggr på kort tid. Lördagens halvmara och morgondagens terrängmara. Båda skiter sig alltså. Upptäckte sen att det bara är 5 veckor kvar till AXA-maran.
Friskna till och sen bergslagsleden, kvarntorp och mosslöpning. Blir verkligen inte särskilt mycket mtb framöver.
 
Bjussar på två videoklipp som piggar upp åtminstonde i nästan 40 sekunder.
Häftigt att Peter Sagan gör nåt sånt här under tävling :-)
 
 
 
Har tagit en varm och solig promenad med Nora nyss. Tillräcklig träning idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback