första löpstegen på typ 12 dagar

 
Nytt spelschema på rockstad Falun. Torsdagen blir det största bekymmret att ordna då vi inte har barnvakt till Nora då.
 
Mer info på rockstadfalun.net
 
Igår blev jag bara mer o mer sugen på att kolla på sammandraget på eurosport ju mer jag läste om gårdagens etapp. Dock upptäckte jag efter bloggandet att vi bara kunde kolla på svt 1 & 2 och tv4. Alla andra kanalerna strulade och gav ingen bild. J-vla piss och sk-t var ord som flög ur mig. Tele2 (pissbolag) har idag ordnat felet som dök upp det dygn då jag absolut ville kolla på eurosport. Tackar!!!!!!!!!!!!!!
 
Blev lite gladare på jobbet när en kollega sa "god morgon Kapten" kl 06:25 imorse. Han hade läst reportaget i NA :-)
 
Träning
Efter två lugna pass i cykelsadeln så togs de första tunga löpstegen på 12 dagar. Nora i joggingvagnen och Sara brevid. Ja hon testade nämligen sin skadade häl på sjukt många veckor (vart tar tiden vägen?) Vi gick kortare sträckor och tillbaka vid huset så tog jag en egen runda på ca 2-2,5 km. Skönt att få sträcka ut stegen tänkte jag när jag blev av med joggingvagnen. Dock kändes som jag skönt den framför mig hela tiden för lätt kändes det aldrig.
 
Blev tipsad via MMS om ett marathon i slutet av augusti...
Viss kan man inte tro att det är i sverige!! ser mer ut som en pampasslätt i argentina eller nåt.
 
Härligt !!!! Får se vad plånboken säger och om man får sällskap av nån erfaren löpare, typ bilresa, en natts övernattning sen hem. En tuff weekend med pruttar,öl och dåliga skämt.

Kommentarer
Postat av: Janne

Helags Marathon?

2012-07-10 @ 09:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback