Vampyroffer

Idag har jag återigen varit på blodcentralen och lämnat ifrån mig plasma. Fick reda på att det blogg-inlägg jag skrev efter den förra gången jag var där hade blivit en utskrift och gått runt bland personalen där :-)
Jag går från blodcentralen med ett fånigt leende varje gång. Det har varken med tjejer eller fina kommentarer att göra utan att jag är så lättköpt. Jag fick två biobiljetter med mig idag. (för de två ggr jag lämnat plasma) och sen fikat :-) Tänk att en kaffemaskin och färdigbredda mackor kan göra mig så glad.
Morgonens träning
Jag och Nora joggade ju en sväng. Hon somnade efter typ 300 meter. Jag körde utan pulsklocka för det handlade bara om ett test på kroppen. Om jag skulle känna av nåt i den där senan.
Jag vet inte om jag gjorde det eller inte. Signalerna är så jäkla svaga men jag skall inte fresta på den imorgon utan då får det nog bli gymet istället. Jag vet att jag skall hålla ner distansen på de jogg/löppass som avverkas iaf.
Snart skall jag samla pluspoäng hos sara. Vi skall gosa i soffan framför Sveriges Mästerkock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback