Att det ska vara så svårt

När Nora var mindre (nu är ju hon så jäkla gammal) så sov hon mer. Då visste man att man skulle hinna med och blogga, städa, äta mm. under tiden hon sov. Nu går man liksom och väntar på att hon skall somna så man hinner göra lite vettiga saker (som att blogga förstås)

Igår gick cyclocross-VM. Jag har inte sett nåt av det men ska kolla på U23klassen snart i efterhand då det tydligen var ett jäkligt intressant race.
Magnus Darvell blev 46:a. vet inte om han är nöjd eller missnöjd men det kommer väl snart upp på teamkalas-bloggen. Nåt som är säkert är iaf att min hjärna har fått sig en ordentlig cykelcross-törn. Fan jag planerar, drömmer och klurar på Kumlacrossen som fan. Dock blir det inte mycket gjort. Än. Väntar på besked från högre ort så att säga
För att fördriva lite tid nu efter lunch så började Nora och jag kolla District 9. En film som börjar väldigt udda och trevande men shit vad den tar sig.
Vill du se typ hela filmen på mindre än 2:30 min? kolla in denna trailer
Helgen
Vi var ju i Linköping och jag kan nu titulera mig Tävlingsledare av steg 1. Fick mycket information, mat och fika på Scandic Hotell. Inget av dem kommer att göra Kumlcrossen till en bättre tävling men sättet jag kommer att arbeta på kommer nog att bli lite annorlunda.
Vi sprang en sväng också. Jag, Nora och Sara. Kändes både grymt skönt efter att ha suttit still på röven en hel dag samtidigt som det var frustrerande att springa i saras tempo hela tiden. Kändes som om jag hade så mkt spring i benen.
Igår kväll sa jag därför nej till ett gemensamt pass och fick jogga fritt.Nu menar jag inget illa mot Sara och det kommer hon att förstå när hon läser detta men jag vet av erfarenhet att ni är experter att tolka denna blogg väldigt olika.
Min vrist/fot är jäkligt märklig. Ibland känns det i den och ibland känner jag ingenting. Vilar idag men imorgon blir det löpning igen. Tycker att jogging går bra men ibalnd när jag skall gå upp på stan så kan det göra lite ont. Jag tänker köra på nu iaf och blir jag skadad/ mer ont så tänker jag kolla upp detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback