så kom snön

Vaknade till ljudet av ett fordon som plogade snö imorse. Likt en liten pojke gick jag och kikade bakom gardinen och såg en Lundbergare som plogade trottoaren nedanför. Åh nej då..Ja saknar inte mitt jobb :-)
Idag har jag haft möte vid Djupadalsbadet med en kommisarie för att undersöka lite möjligheter inför Kumlacrossen 2012. Sen gick vi och fikade på Sveas. Nora var med hela tiden och klagade inte särskilt mycket vilket var konstigt för hon hade bajs typ överallt i brallan. Nåt som jag åtgärdade med glädje rutin.
Sen åkte vi och handlade, jag och Nora alltså, och sen blev det promenad i solen med en icke arbetande kollega. Ni hör vad stressigt det är och vara pappaledig. Sen hade Sara kommit hem från sin praktik så det blev några timmar med familjetid innan jag for iväg till gymet.
dagens träning
  • Marklyft. känns bättre o bättre. Idag 80 kg.
  • Benböj. Tufft efter marklyftet men med samma vikt.
  • Vadpress. En svidande övning oavsett vikt.
  • Hantellyft åt sidan. Bara för att.
  • Utfall med hantlar. Shit vilka 3 bra set men det kommer jag att få sota för.
  • Baksida lår. Kroppens svaga länk måste oxå stärkas.
  • Mage i maskin.
Efter detta gick jag till ett annat rum där det finns TRX-band, medicinbollar mm. Där fick bålen sig en riktig omgång. Även baksida lår fick ta lite mer stryk.
Nu kommer väl träningsvärken smygande men de kan jag ta. Följande två dagarna har jag bara fikamöten inbokade :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du bara fikar o fikar. Tur att du kör ett o annat pass oxå ;) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback