Mer o mer

Nu sover Noris men det dröjer väl inte länge innan jag får lyfta in henne till hennes nya lära-gå-stol.

Igår fösvann dagen med egentligen inge särskilt. Förberedde lite inför den kommande trainern. Tog upp racerhojen och städade lite. Sen gick vi till Jack&Jones och shoppade en skjorta medans expediterna underhöll Nora :-)
Efter det mötte vi upp några ur föräldragruppen och tog en fika.
Sen delade jag upp kvällens träning i två block. Jag joggade till klubbstugan där det var Fratidskväll. Vart vi vill med klubben. Vart vi vill vara om 3 år. Det har varit ett likande möte tidigare men där spånades det mest idèer och sattes upp visioner och drömmar. Det är ju den lätta biten.
Igår handlade det mer om att göra handling utav ord.
Jag tycker att mountainbiken i örebro har vuxit så pass mycket att den nu är riktigt kul att jobba med men samtidigt har jag inte så mkt tid över nu för tiden. Som blivande ordförande i cykelstyrelsen kommer jag att stötta alla som vill göra något kreativt för sporten. Det är ju alltid många som har åsikter och viljor men när det gäller handling så blir det aldrig lika mycket gjort. Jag vill stötta de som vill göra saker.
Sen joggade jag ju hem kl 22:00. Var ganska avkopplande att jogga på tomma gator i skenet av pannlampan.
Blev 30+30 min igår.
Inspirationsfilm:
Hörde ni hans syreupptag?? Hyffsat :-) Sen undrar jag om det där med 20km/h i lutning på 16-17% stämmer. Om det gör det så är det ju grymt.

Idag går jag och väntar på trainern, en målare ringde imorse och berättade att han ska komma hit vid lunch och måla om taket i badrummet så det skall tömmas på saker, jag och Nora är bortbjudna på lunch, vi skall till bvc kl 15:40, efter det ska hela familjen ut och jogga när Sara kör sina intervaller.
Ska jag berätta morgondagen??: tvätt 07-10, åka till jobbet och förbereda lite saker som jag ska låna, finbesök från Falun vid "ungefär lunch-tid" skjutsa lite på dom, luncha, fika, avsked och sen däcka tidigt på fredagkvällen.
Saknar lugnet i Lundbergarn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback